008 – To zależy, czyli savoir-vivre rozmowy biznesowej – Natka Kulińska

Jak powinniśmy zachowywać się na rozmowie biznesowej, czy powinniśmy zgadzać się na wszystko, co klient powie i jak uniknąć niewygodnego pytania?

Na te i inne pytania odpowie Natalia Kulińska, architekt i projektant wnętrz statków. Osoba o potężnie dużym doświadczeniu w swoim fachu, wiedząca jak zachować się profesjonalnie w towarzystwie klienta, na spotkaniu biznesowym i podczas kolacji biznesowej.

Zapraszam na ponad godzinną, niezwykle inspirującą i merytoryczną rozmowę.

008 - To zależy, czyli savoir-vivre rozmowy biznesowej - Natka Kulińska

przez Daniel Kuciej | Podcast Lifestylowy Biznes

Przesłuchaj odcinek na Spotify

Lista pytań

  1. Czym się zajmujesz?
  2. Spotkania biznesowe w czasach pandemii
  3. Odwieczne pytanie, kto pierwszy podaje rękę. Kobieta, starszy, klient, usługodawca, czy nie ma znaczenia?
  4. Czy od razu powinniśmy przechodzić do konkretów, czy jednak powinniśmy zrobić jakiś wstęp, a jeżeli tak, to jak długi?
  5. Jak długo powinna trwać rozmowa biznesowa?
  6. Czy wypada pić alkohol podczas rozmowy biznesowej lub czy wypada proponować alkohol?
  7. Jak chodzimy ubrani na spotkania biznesowe?
  8. Czy powinniśmy zgadzać się na każde widzi misie klienta. W końcu klient nasz pan
  9. Jak odmówić klientów?
  10. Jak uniknąć z niewygodnego pytania?
  11. Czy podczas spotkania biznesowego możemy rozmawiać o prywatnym życiu i sprawach?
  12. Jak przypieczętowuje się spotkanie. Uścisk dłoni, podsumowanie poruszanych tematów?
  13. Savoir-vivre kolacji biznesowej

Dzięki za przesłuchanie i do usłyszenia niebawem. Miłego!