004 – Dlaczego zdecydowałem się na WooCommerce, a nie na inny system sprzedażowy

Cześć,

W odcinku 4 podcastu rozmawiamy na temat systemów sprzedażowych, które można wykorzystać w swoim sklepie internetowym.

Opowiadam również o tym, dlaczego zdecydowałem się na WooCommerce, czym się kierowałem podczas wyboru systemu sprzedaży, a także wymieniam różne rozszerzenia, które można wykorzystać do rozbudowania swojego WooCommerce, sklepu i strony.

Zapraszam do odsłuchu i sekcji komentarzy na dole strony. 

004 - Dlaczego zdecydowałem się na WooCommerce, a nie na inny system sprzedażowy

przez Daniel Kuciej | Podcast Lifestylowy Biznes

Przesłuchaj odcinek na Spotify

W odcinku wspomniałem o:

WooCommerce – System sprzedażowy mojego sklepu

Rozszerzenia dla WooCommerce

Członkostwo WooCommerce – Wtyczka, dzięki której możesz cyklicznie udostępniać konkretne treści. Idealnie nadaje się do kursów, w których klienci dostają lekcję w określonym czasie, np. co poniedziałek o godzinie 18:00. Koszt wtyczki 200$/rok

Subskrypcje WooCommerce – Wtyczka bardzo podobna to Członkostwa, z tą róznicą, że w tym przypadku klient musi płacić cyklicznie za treści, by mieć do nich ciągły dostęp. Koszt 200$/rok

Sensei LMS – Program i wtyczka, dzięki której możesz blokować treści na stronie, a także ustawiać je jako produkt. Idealnie nadaje się do różnego rodzaju szkoleń online. Koszt wtyczki 200$/rok

Fakturownia.pl – Korzystając z fakturowni.pl jako programu do obsługi księgowości i fakturowania w Twojej firmie, możesz wykorzystać tą wtyczkę, dzięki której faktury będą automatycznie generowane i wysyłane do klienta. Idealne narzędzie do zautomatyzowania sklepu. Koszt wtyczki na ten moment to 200 zł

Mailchimp – Wtyczka, dzięki której możesz zintegrować Newsletter na swojej stronie. Darmowa wtyczka.

JetPack – Wtyczka do monitorowania ruchu na stronie, konwersji, zaangażowania, statystyk i wiele więcej. Darmowa wtyczka.

Dzięki za przesłuchanie odcinka i do usłyszenia niebawem! Miłego